.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود سامانه بارشی و تشدید بارش‌ها در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: شرایط برای بارندگی در مازندران از فردا مجدداً فراهم می‌شود و تا روز سه‌شنبه علاوه بر بارندگی شاهد وزش باد، رعد و برق پراکنده و کاهش دمای هوای استان هستیم.

به گزارش شمال نیوز:احمد اسدی اظهار کرد: پیرو اطلاعیه اداره‌کل هواشناسی مازندران از روز شنبه شاهد رگبار باران در مازندران بودیم که بیشترین بارش بیشتری تا صبح امروز از آمل 72، ساری 63، بابلسر 44، قائم‌شهر 31، دشت‌ناز 30، نوشهر 22، رامسر 21، بندر امیرآباد 15 و گلوگاه 13 میلی‌متر گزارش شد.

وی بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته بیشینه دمای اتفاق افتاده مربوط به قائم‌شهر، دشت‌ناز، آمل و بندر امیرآباد با 26 درجه و کمینه دما نیز مربوط به بلده، آلاشت و سیاه‌بیشه با هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: دمای هوای مرکز مازندران طی 24 ساعت گذشته بین حداقل 15 و حداکثر 25 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

اسدی تصریح کرد: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد امروز شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران هستیم و انتظار داریم تا صبح فردا به‌تدریج از ناپایداری هوا کاسته شود.

وی با بیان اینکه فردا مجدداً شرایط برای بارندگی در مازندران فراهم می‌شود، اضافه کرد: تا روز سه‌شنبه علاوه بر بارندگی شاهد وزش باد، رعد و برق پراکنده و کاهش دمای هوای استان هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه در این مدت آب‌گرفتگی معابر عمومی استان دور از انتظار نیست، افزود: همچنین مناطق کوهستانی مازندران گاهاً مه‌آلود بوده و کاهش دید اتفاق می‌افتد.

اسدی یادآور شد: با توجه به تشدید بارش‌ها و روند کاهشی دما احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی مازندران دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل نقشه‌های امروز هواشناسی، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود ولی احتمال بارش خفیف و افزایش ابر در مناطق غربی استان وجود دارد.

 معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران تا روز دوشنبه مواج و از بعدازظهر فردا به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.